קול קורא
עכשיו, יותר מאי פעם, יש לכם את הכח להשפיע למען בעלי החיים
חברי וחברות ויגן אקטיב, זוכרים את הפרויקטים הכי מטורפים שהוצאנו לפועל יחד למען בע״ח? את פרסומת הטבעונות הראשונה בישראל שהגיעה למיליוני אנשים? הרצאת ה-10 מיליון שתורגמה לשש שפות?
אלו שהצליחו בענק והובילו מאות אלפי אנשים לטבעונות?
אז שימו לב לזה – מלבד התמיכה בפרויקטים בהם אתם מאמינים, אנו קוראים לכם להציע את הפרויקטים המהפכניים הבאים!
כן, כן, פרויקטי ויגן אקטיב לשנתיים הקרובות יהיו הפרויקטים אותם אתם הצעתם! בקיצור – אתם מציעים, אנחנו מפיקים.
אז יאללה, תפתיעו אותנו ברעיונות המהפכניים שלכם, ויחד נשנה מציאות למען בעלי החיים.
אילו קריטריונים חשובים לקמפיינים שנוציא לפועל?
- מקדם טבעונות באור חיובי
- מקדם טבעונות באופן יצירתי וחדשני
- מיועד לקהל שאינו טבעוני
- מעודד מעבר לתזונה טבעונית ולא להפחתה
- מקדם טבעונות על ידי השפעה וחשיפה כמה שיותר רחבה ולא פעולות נקודתיות
מחפשים כיוון? הנה דוגמאות לסוגי קמפיינים:
- פעילות להעלאת מודעות רחבת היקף – אתגרים ויראלים, פרסום בפריים טיים וכו
- אירועים – פסטיבלים, כנסים, ועדות וכו
- מחקרים אקדמיים כמקור לניירות עמדה רשמיים לקבלת החלטות של משרדי הממשלה
- הנגשת טבעונות
- פעילות חינוכית
- כל הצעה אחרת שלא עוסקת בתמיכה במפלגה ספציפית או מועמד פוליטי ספציפי
חשוב לדעת –
- את ההצעות ניתן להגיש עד 31.08
- צוות השופטים יתכנס בתחילת אוקטובר ויבחר 5 הצעות לקמפיינים שיושקו במהלך שנתיים הקרובות 22/23. איזו התרגשות!
- מגישי ההצעות שנחברו יוזמנו להשקת הקמפיין בתור אורחי כבוד
- במידה ותזכה הצעה עם רעיון דומה שהוגשה על די אנשים שונים – הראשון שהגיש יחשב כזוכה 🙂
מי יכול להגיש
קריטריונים לשיפוט של ההצעות
תנאי סף
פורמט ההגשה
מי יכול להגיש
- מנויים פעילים של ויגן אקטיב
- חברי העמותה והועד
- עובדי העמותה
קריטריונים לשיפוט של ההצעות
- חדשנות
- אימפקט
- פוטנציאל גיוס מנויים חדשים לויגן אקטיב
- מורכבות מדידה
- התאמה לקמפיין בינלאומי
- היתכנות ביצוע
- התרשמות כללית של השופטים
תנאי סף
- חייבת יכולת מדידה לתוצאות הקמפיין
- עמידת בתקציב של עד 750 אלף שקלים
פורמט ההגשה
- שם הקמפיין
- נושא הקמפיין
- מה הרעיון לקמפיין ומטרותיו
- קהל יעד
- מה התחושה שהקמפיין מנסה להעביר לקהל? מה המסר שאמור להעביר את התחושה?
- מדיה (איפה הקמפיין יקודם)
- שאלה אופציונלית – מה נדרש על מנת שהקמפיין יצליח ומה יכול להכשיל?
טיפים לכתיבת הצעה מושלמת:
הגדירו מסר ואימפקט –
- מיקדו את הקמפיין ביתרונות של טבעונות מלבד היתרון הבריאותי
- פנו לקהל יעד שעדין אינו טבעוני ברובו
- שמרו על כדור הארץ וצמצמו השפעה סביבתית למינימום במימוש הקמפיין
שימו לב לפרטים הקטנים –
- כתבו הצעה מהודקת שכוללת פרטים מדויקים. השתמשו בשמות של מקומות או אנשים
- דמיינו שאתם כותבים הצעה למישהו שלא יודע כלום על הקמפיין
- ציינו אם יש מועד ספציפי להעלאת הקמפיין
כתבו תמציתי אך אינפורמטיבי –
- בדקו שההצעה עומדת בקריטריונים ותנאי הסף של קול קורא
- עברו בעיון על פורמט הגשת הצעה כך תוודאו שאתם לא מבזבזים זמן על ההצעה שלא מתאימה